بلاگ

چرا گاوصندوق خانگی ضرورت دارد؟

چرا گاوصندوق خانگی

شاید با خود بگویید گاوصندوق به چه درد می خورد مگر من در منزل چه دارم که احتیاج به خرید گاوصندوق خانگی داشته باشم. مطمئناً همه ما در خانه و محل کار خودمان اسناد و اشيا باارزشي داريم که روزانه باآنها سرو کار داريم و امکان نگهداري آنها در صندوق امانات بانکي نيست. مثل سرويس هاي  طلا و جواهراتي که از آنها براي مهماني ها و … استفاده مي کنيم و يا مبالغي پول که تازه از بانک دريافت کرده ايم و يا حتي آلبومهاي خانوادگي و يا لپ تاپ محل کارمان که در آن طرحها  و پروژه هايمان را ذخيره مي کنيم یا پول نقدی را که برای شهریه دانشگاه خود یا فرزندمان کنار گذاشته ایم و یا اشياء و مدارک مهم، گران قيمت و غيرقابل جايگزيني داريم که حتماً بايد از  آنها به خوبي نگهداري کنيم . اسناد و مدارک با ارزش و خيلي از موارد ديگر که امکان نگهداري از آنها در صندوق هاي امانات بانکي به دليل استفاده مداوم و روزانه نيست را در اطراف خود داريم . در قديم افراد اينگونه اشيا و مدارک را در پشت قابها و گنجه ها و ساير محل ها نگهداري مي کردند. اما امروزه  نگهداري از اين مدارک و اشيا در منازل بسيار سخت شده است، به خصوص که امروزه به دلیل کوچک بودن منازل و آپارتمانها تفریحات بیرون از منزل رواج بیشتری دارد. شاید تصمیم گرفته اید که جهت تغییر آب و هوا به مسافرتی چند روزه بروید و یا چند ساعتی با خانواده در بیرون از منزل سپری کنید چه احساسی به شما دست خواهد داد اگر موقع برگشت ببینید در خانه باز است و هیچ چیزی سر جای خودش نیست و همه جا بهم ریخته شده. مطمئناً اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند پس اندازی است که پس از سالها زحمت کنار گذاشته اید، اسناد مهمتان و یا پول نقدی است که از بانک به خانه آورده اید، به سراغ آنها می روید و وقتی با نبودنشان مواجه می شوید بسیار افسرده و ناامید می گردید.

بسیاری از سرقتها آنقدر راحت صورت می گیرند، شاید شما هرگز به ذهنتان نمی رسید که روزی دزد به شما بزند چرا که مرگ همیشه در کمین همسایه است نه برای من.

اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. مطمئنا دسترسی به وسایل با ارزش در یک گنجه بدون رمز خیلی راحت تر از دست پیدا کردن به آن در یک گاوصندوق خانگی محکم و با رمز دیجیتالی یا مکانیکی است که در محلی مخفی نگهداری می شود.

از آن گذشته حفاظت از اسناد و مدارک ما در مقابل حوادث غیرمترقبه ای مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و … هم بسیار حائز اهمیت است. پس یک گاوصندوق نسوز ضدسرقت بسیار در این مورد به شما کمک خواهد کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *