بلاگ

گاوصندوق خانگی دیواری

گاوصندوق کاوه مدل KR520

گاوصندوق خانگی توکار

گاوصندوق های خانگی انواع مختلفی دارند ، برخی ترجیح می دهند که گاوصندوق علاوه بر اینکه از ایمنی بالایی برخوردار باشد، امکان جابجائی نداشته باشد یا بتوانند گاوصندوق را در محل ثابتی جوش دهند. در این صورت مشتری می تواند از گاوصندوق های بتون شده با وزن بالا استفاده نماید و یا در صورت امکان از گاوصندوق کاوه سری خزانه دیواری استفاده نماید.

گاوصندوق کاوه سری خزانه دیواری که به گاوصندوق توکار و گاوصندوق دیواری نیز معروف می باشد و به عنوان یک محفظه بسیار امن گزینه بسیار خوبی برای خانه ها و ساختمان هایی است که در حال بازسازی و نوسازی و یا در دست احداث می باشند.

این گاوصندوق ها را می توان در زمین یا در محلی که از پیش تعبیه شده جاسازی کرد و سپس در اطراف آن به صورت دستی بتن اضافه می گردد.

ساختار این صندوق ها تک لایه فلزی با آلیاژ سبک ولی با کیفیت بوده که دورتا دور بدنه توسط میلگرد آرماتور بندی شده است و حتی در کناره ها با پلیت خم شده مقاومت دیواره های صندوق افزایش یافته است همچنین توسط یک نصاب ماهر می توان این میلگردها را به کف یا بدنه محل نصب جوشکاری کرد و سپس بتون اضافه نمود.

درب آن از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و همانند گاوصندوق معمولی دارای قفل و رمز مکانیکی یا دیجیتالی می باشد. از مزیت های قابل توجه گاوصندوق خزانه دیواری مدل ساخت زبانه ها می باشد به این صورت که هریک از زبانه ها بصورت جداگانه در یک قاب قرار گرفته که امکان قرار گرفتن اهرم و تایلور بین درب و محفظه و بریدن زبانه را تا حد زیادی کاهش می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *