بلاگ

شرایط استفاده از گاوصندوق

استفاده از گاوصندوق

گاوصندوق برای نگهداری از اسناد، مدارک و جواهرات ارزشمند استفاده می شود. اطلاع از شرایط استفاده از گاوصندوق از جمله شرایط باز کردن آن، نحوه عملکرد قفل و بسیاری از موارد دیگر اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که کاربرد در مورد نحوه استفاده از گاو صندوق اطلاعات لازم را نداشته باشد، نمی تواند به درستی از آن استفاده کند. به این منظور در این مقاله از صنعت کاوه به بررسی نکات لازم در این خصوص می پردازیم.

آموزش استفاده از گاوصندوق

برای استفاده از گاوصندوق لازم است، که در مورد باز و بسته کردن درب آن اطلاعات کافی داشته باشید، به این منظور آشنایی با انواع قفل لازم است، همچنین باید بتوانید در صورت نیاز رمز گاوصندوق را عوض کنید، تا امنیت وسایل و مدارکتان به خطر نیفتد. در قسمت های بعدی به بررسی این سه مورد می پردازیم.

شرایط باز کردن گاوصندوق

باز کردن گاوصندوق به نوع قفل و سیستم امنیتی آن بستگی دارد. بر روی گاوصندوق قفل مکانیکی، دیجیتالی، ترکیبی، هوشمند و اثر انگشتی نصب می شود. روش باز کردن انواع قفل با هم متفاوت است. برای مثال برای باز کردن قفل های دیجیتالی باید رمز از قبل داده شده به گاوصندوق را وارد کنید. در صورتی که رمز گاوصندوق فراموش کنید، لازم است از متخصصان برای باز کردن آن کمک بگیرید.

نحوه عملکرد رمز گاوصندوق

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از قفل برای گاوصندوق وجود دارد، که نحوه عملکرد آن ها با هم متفاوت می باشد. در ادامه به بررسی نحوه عملکرد آن ها می پردازیم:

• قفل مکانیکی: این مدل قفل دارای صفحه رمز دایره ای شکل با دو خط مورب و عمود می باشد، که برای باز کردن درب گاوصندوق از شاخص عمودی استفاده می شود.
• قفل دیجیتالی: این مدل قفل که امنیت بالاتری نیز دارد، دارای صفحه دیجیتالی می باشد و با وارد کردن رمز می توانید آن را باز کنید.
• قفل هوشمند: قفل های هوشمند به طور معمول با اثر انگشت کار می کنند، به همین دلیل بسیار امن تر از دو مدل قبلی هستند.

 

استفاده از گاو صندوق

نحوه تغییر رمز گاوصندوق

تغییر رمز انواع قفل با هم متفاوت است. برای تغییر رمز قفل مکانیکی از شاخص مورب استفاده می شود، در حالی که برای تغییر رمز گاوصندوق لازم است شاسی ریست را در داخل گاوصندوق زده و سپس رمز جدید را وارد می کنیم، در آخر لازم است که * را فشار دهید.

نحوه جا به جایی گاوصندوق

گاوصندوق ها در ابعاد و وزن مختلف ساخته می شوند، در صورتی که گاوصندوق بزرگ و سنگین باشد، به راحتی نمی توان آن را جا به جا کرد، همچنین اگر گاوصندوق نصب شده باشد و قصد جا به جایی و نصب مجدد آن را داشته باشید، لازم است از متخصصان کمک بگیرید، زیرا در غیر این صورت امکان آسیب دیدن گاوصندوق نیز وجود دارد. صنعت کاوه گاوصندوق خریداری شده را در محل تعیین شده توسط مشتری تحویل می دهد، به این صورت دیگر در مورد جا به جایی آن نگرانی نخواهید داشت.

کلام پایانی

اطلاع از شرایط استفاده از گاو صندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، به این منظور اطلاع از عملکرد انواع قفل، نحوه باز و بست شدن آن ها و نحوه تغییر رمز مهم می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع گاوصندوق می توانید به وبسایت صنعت کاوه مراجعه کنید، همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان نیز برای تمامی افراد فراهم شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *