بلاگ

نحوه نصب گاوصندوق

نحوه نصب گاوصندوق

نصب گاوصندوق به نظر ساده می آید، ولی در واقع کار ساده ای نیست و نیازمند تجربه می باشد. نصب اصولی و درست گاوصندوق موجب افزایش امنیت آن می شود، در حالی که اگر به درستی نصب نشود، امکان آسیب دیدن آن نیز وجود دارد. نحوه نصب گاوصندوق و نکات لازم مربوط به آن را در این مقاله از صنعت کاوه بررسی می کنیم.

راهنمای نصب گاوصندوق

گاوصندوق برای محافظت از مدارک و وسایل ارزشمند می باشد و امنیت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. نصب صحیح در امنیت گاوصندوق تاثیر گذار است. به همین دلیل بهترین راه برای نصب گاوصندوق در صورتی که اطلاعات کافی ندارید، کمک گرفتن از متخصصان و افراد ماهر است. به این صورت گاوصندوق به درستی نصب شده و نیاز به صرف زمان و هزینه برای خرید تجهیزات لازم توسط شما نمی باشد.

مراحل نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق در ابتدا باید فضا مناسب برای قرار گیری گاوصندوق را مشخص کنید. توصیه می شود گاوصندوق را در فضایی به دور از دید افراد و همچنین با فاصله از لوله کشی و کابل های برق قرار دهید، سپس گاوصندوق را به کفپوش مناسب و محکم که بر روی زمین یا دیوار قرار می گیرد، با پیچ و مهره محکم کنید. به این منظور لازم است که ابزار و تجهیزات لازم را داشته باشید. در ادامه تجهیزات لازم برای نصب گاوصندوق را نیز معرفی می کنیم.

نصب انواع گاوصندوق

گاوصندوق بر اساس محل قرار گیری و نوع نصب در سه نوع دیواری، زمینی و مخفی دسته بندی می شوند. نصب این سه مدل گاوصندوق با هم متفاوت است و لازم است فردی که اقدام به نصب آن ها می کند، تجربه و اطلاعات کافی را داشته باشد. برای نصب هر کدام از انواع گاوصندوق نیز باید نکاتی را رعایت کرد. برای مثال برای نصب گاوصندوق دیواری امکان ریزش دیوار وجود دارد و تنها افراد ماهر قادر به نصب صحیح آن هستند.

 

نصب گاوصندوق

ابزارهای مورد نیاز در نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق به وسایل و تجهیزاتی از جمله مته، مجموعه سوکت، پیچ گوشتی، خودکار نشان گذار و دیگر تجهیزات ثابت گاوصندوق که معمولا به همراه گاوصندوق خریداری شده توسط شما می باشد. تهیه وسایل و تجهیزات مناسب برای نصب گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، در غیر این صورت نمی توانید به درستی گاوصندوق را نصب کنید.

محل نصب گاوصندوق

محل نصب گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد. گاوصندوق در صورت امکان در فضا مخفی قرار بگیرد، به گونه ای که در دید سارقان نباشد. همچنین توصیه می شود اطراف گاوصندوق لوله های آب و سیم کشی برق نباشد. گاوصندوق ها انواع مختلفی دارند، که بر روی زمین، دیوار یا داخل زمین نصب می شوند.

5 نکته مهم در نصب گاوصندوق

برای نصب گاوصندوق باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

• بهترین مکان برای نصب گاوصندوق در کنج دیوار قرار دارد، به این صورت احتمال آسیب دیدن گاوصندوق در اثر ضربه های محکم کم می شود.
• معمولا توصیه می شود گاوصندوق را به دیوار نصب نکنید، زیرا احتمال ریزش آن وجود دارد.
• محل قرار گیری گاوصندوق نباید مرطوب باشد، زیرا به مرور زمان گاوصندوق های معمولی آسیب می بینند. مگر اینکه از گاوصندوق های ضد آب استفاده کنید.
• از افراد ماهر برای نصب گاوصندوق کمک بگیرید، زیرا احتمال آسیب دیدن گاوصندوق در هنگام نصب وجود دارد.

هزینه نصب گاوصندوق

هزینه نصب گاوصندوق به عوامل مختلفی از جمله نوع گاوصندوق و محل نصب بستگی دارد و نمی توان برای آن قیمت دقیقی اعلام کرد. در کل خدمات قیمت ثابتی ندارد و حتی به نصاب نیز بستگی دارد. همانطور که گفتیم نصب گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، بنابراین توصیه می کنیم حتما از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. از آنجایی که هزینه نصب بسیار کمتر از هزینه خود گاوصندوق است، توصیه می شود به نصب صحیح بیشتر از هزینه توجه کنید.

نصب گاوصندوق کاوه در محل

گاوصندوق کاوه از بهترین و پرفروش ترین برندهای موجود در بازار می باشد، که در سازمان ها، ادارات، منازل و بسیاری از مکان های دیگر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید این محصول از نمایندگی گاوصندوق کاوه، متخصصان در محل حضور پیدا کرده و در سریع ترین زمان گاوصندوق را نصب می کنند. شما تنها کافی است با مراجعه به سایت صنعت کاوه گاوصندوق مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *