بلاگ

1001 دلیل برای انتخاب گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه مدل DKR550

در طي مدتي که با اين حرفه سروکار دارم متوجه شده ام که گاوصندوق کاوه برند محبوب و شناخته شده و مورد اعتماد همه اصناف بخصوص مديران بانک ها ، شرکتها و کارخانجات و ادارات و ارگانهاي معتبر و شناخته شده ايران و تجار و بازرگانان مي باشد.

البته اين برند تنها براي کارفرمايان و مديرعاملان شناخته شده نيست، بلکه بسياري از افراد عادي و مغازه داران مانند مشاورین املاک هم با اين برند کاملاً اشنا هستند.

ولي ما در اينجا قصد داريم به صورت کاملاً علمي و فني شما را با ويژگي هاي بيشتري از اين برند آشنا سازيم و ثابت کنيم که چرا همه کساني که به نوعي به امنيت محيط کارشان و اشيا و اسناد باارزش خود اهميت مي دهند از صندوق های نسوز کاوه و دیگر ادوات ایمنی کاوه استفاده مي کنند.

  • تجربه:  تجربه در هر کاري حرف اول را مي زند. شرکت صنعتي کاوه با قدمتي نزديک به يک قرن فعاليت اوليه خود را در ساخت و تجهيزات اداري شروع و سپس به عنوان اولين سازنده صندوق هاي نسوز و ساير ادوات ايمني در ايران و خاورميانه به کار خود ادامه داده است و تاکنون موفق به کسب گواهينامه هاي داخلی و بين المللي زيادي شده است و همچنان پيشرو مصمم به تولید و عرضه به روزترین صندوق های نسوز بانکی، اداری، هتلی و گاوصندوق های خانگی نسوز و ادوات ایمنی با بالاترین کیفیت و امنیت می باشد.
  • استاندارد: اولين و مهمترين ويژگي براي يک محصول که باعث مي شود آن محصول تبديل به يک برند معتبر و شناخته شده شود، استاندار بودن آن محصول است. گاوصندوق نسوز کاوه اولين و تنها دارنده گاوصندوق استاندارد در ايران است. همچنين گروه صنعتي کاوه داراي گواهينامه  CE  اروپا نيز مي باشد. همچنين گروه صنعتي کاوه مفتخر به داشتن گواهينامه ايزو  9001 ، استاندارد اجباري از سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و گواهينامه مديريت کيفيت مي باشد. که با توجه به معيارهاي تدوين شده در آنها از بدو ورود مواد اوليه تا خروج محصولات کنترلهاي لازم مرحله به مرحله روي قطعات و محصولات انجام مي گيرد.

همچنين لازم به ذکر است که  نشان تجاري(برند) کاوه در کشور سوئيس ثبت جهاني شده است. و اين خود نشان دهنده اين  است که گاوصندوق کاوه نه تنها در ايران بلکه در دنيا شناخته شده است.

  • تنوع در محصول: دليل ديگر محبوبيت و شهرت برند کاوه تنوع در توليد انواع محصولات براي اصناف گوناگون مي باشد. در حدود 50 نوع محصول با سبک های متفاوت در خطوط تولید و کارخانه های این هلدینگ در حال تولید می باشد. به جز گاوصندوق های نسوز سنگین و سبک معمولی و ضدسرقت دیجیتالی و مکانیکی و و حتي طراحي صندوق هايي براي اماکن امنيتي به عنوان جااسلحه و تجهیزات امنیتی مربوط به ادارات ساخت انواع قفلها با بهترین مکانیزم ضدسرقت نیز از محصولات این کارخانه محسوب می گردند. به جرأت مي توان گفت کمتر کسي است که با مراجعه به کاتالوگ محصولات اين شرکت و يا بعد استفاده از مشورت کارشناسان فروش نتواند محصول مورد نياز خود را خريداري کند.

همچنين توليد انواع دربهاي امنيتي ، مانند درب فرار جهت مراکز حساس پتروشیمی، دربهاي خزانه و دربهاي ضد سرقت و همچنين توليد صندوق هاي امانات بانکي و صندوق هاي امانات مخصوص سالن هاي ورزشي و …. و بسياري از محصولات ديگر از جمله محصولات گروه صنعتي کاوه مي باشند.

متخصصين متعهد اين شرکت دائماً در تلاش مي باشند که با بهره گيري از تکنيک هاي روز دنيا مدلها و نسلهاي جديدتري از صندوق هاي سنگين و سبک را با مکانيزم هاي منحصر به فرد و متناسب با نيازها و سلايق مختلف مشتريان خود توليد نمايد.

  • مدرن و  جذاب: طرح بندی و رنگ هاي خاص گاوصندوق هاي کاوه به گونه اي است که مي توان از آنها در دکوراسيون دفاتر ادراي و يا فروشگاهي و حتي برخي منازل به راحتي استفاده کرد. اين گاوصندوق ها که با سفارش مشتري در رنگهاي زيبا و چشمگير و با توجه به سلايق مشتريان به بازار عرضه مي شوند داراي رنگ الکترواستاتيک و ضدخش مي باشند.
  • تجربه و سابقه طولاني اين شرکت باعث شده که همواره مديران اين شرکت و به خصوص مديران بخش فني آن در پي آگاهي از بروزترين تکنولوژي هاي به کار برده شده در ایمن ترین گاوصندوق هاي دنيا باشند و به دنبال پياده کردن  اين تکنيک ها بر روي گاوصندوق هاي طراحي شده اين شرکت باشند. نتيجه اين امر طراحي و ساخت گاوصندوقهاي نسل جديد کاوه با ايمني بالا و مکانيزم ضد سرقت فوق العاده مي باشد.
  • همگي محصولات کاوه داراي شناسنامه و کارت بيمه معتبر هلدينگ کاوه و ضمانتنامه کاوه مي باشند.
  • تمامي محصولات توليدي گروه صنعتي کاوه داراي سيستم بارکد  مي باشند که اين سيستم دسترسي به شناسنامه کامل هر نوع محصول را براي ارائه خدمات  پس از فروش بسيار آسانتر و راحتتر مي نمايد.
  • در حال حاضر اين شرکت در حال مبادله قراردادهاي ليسانس بين بخش طراحي و مهندسي شرکت هاي بزرگ و معتبر دنيا جهت بالا بردن و ارتقا ايمني  و استحکام محصولات و استفاده از تکنولوژي هاي برتر دنياست.
  • استفاده از فناوري هاي به روز دنيا و توليد گاوصندوق هاي مدرن مانند گاوصندوق آسانسوري با استفاده از فناوري جک پيچ بجاي استفاده از سيستم هاي غير ايمن معمول
  •  آموزش رمز گاوصندوق هاي نسوز خريداري شده از هر مدل رمز به صورت رايگان
  • خدمات پس از فروش و سامانه خدمات پس از فروش الکترونيک با هدف ارايه خدمات از طريق ارتباط الکترونيکي با مشتريان به وسيله بارکد درج شده در شناسنامه محصول
  • و در پایان باید بگوییم که مشتریان سرمایه های برگشت ناپذیر هر سیستم می باشند و شاخص و برگ برنده هر برند را می توان با رضایت مشتریان آن برند برآورد کرد. هدف اصلی گروه صنعتی کاوه این است که رابطه قوی بین کیفیت محصولات و خدمات با رضایت مشتری فراهم آورد و این امر با وفاداری مشتریان عزیزمان محقق شده است. چرا که آنان بر این باورند که آنچه از ما می خرند ارزش آنچه که می پردازد را دارد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *