بلاگ

آشنایی با کاوه

گاوصندوق کاوه مدل KR550

چرا گاوصندوق کاوه؟؟؟؟
در طي مدتي که با اين حرفه سروکار دارم متوجه شده ام که گاوصندوق کاوه برند محبوب و شناخته شده و مورد اعتماد همi اصناف بخصوص مديران بانک ها ، شرکتها و کارخانجات و ادارات و ارگانهاي معتبر و شناخته شده ايران و  بسياري از اصناف و تجار و بازرگانان مي باشد.
البته اين برند تنها براي کارفرمايان و مديرعاملان شناخته شده نيست، بلکه بسياري از افراد عادي، مغازه داران هم با اين برند کاملاً اشنا هستند.
ولي ما در اينجا قصد داريم به صورت کاملاً علمي و فني شما را با ويژگي هاي بيشتري از اين برند آشنا سازيم و ثابت کنيم که چرا همه کساني که به نوعي به امنيت محيط کارشان و اشيا و اسناد باارزش خود اهميت مي دهند از اين برند استفاده مي کنند.
1- تجربه در هر کاري حرف اول را مي زند. شرکت صنعتي کاوه با قدمتي نزديک به يک قرن فعاليت اوليه خود را در ساخت و تجهيزات اداري شروع و سپس به عنوان اولين سازنده صندوق هاي نسوز و ساير ادوات ايمني در ايران و خاورميانه به کار خود ادامه داده است.
و تاکنون موفق به کسب گواهينامه هاي بين المللي زيادي شده است و همچنان مصمم و پيشرو
2- اولين و مهمترين ويژگي براي يک محصول که باعث مي شود آن محصول تبديل به يک برند معتبر و شناخته شده شود، استاندار بودن آن محصول است. گاوصندوق نسوز کاوه اولين و تنها دارنده گاوصندوق استاندارد در ايران است. همچنين گروه صنعتي کاوه داراي گواهينامه  CE  اروپا نيز مي باشد. به علاوه ما مفتخر به داشتن گواهينامه هاي ايزو
همچنين گروه صنعتي کاوه مفتخر به داشتن گواهينامه ايزو  9001 ، استاندارد اجباري از سازمان استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران و گواهينامه مديريت کيفيت مي باشد. که با توجه به معيارهاي تدوين شده در آنها از بدو ورود مواد اوليه تا خروج محصولات کنترلهاي لازم مرحله به مرحله روي قطعات و محصولات انجام مي گيرد.
همچنين لازم به ذکر است که  نشان تجاري(برند) کاوه در کشور سوئيس ثبت جهاني شده است. و اين خود نشان دهنده اين  است که گاوصندوق کاوه نه تنها در ايران بلکه در دنيا شناخته شده است.
3- دليل ديگر محبوبيت و شهرت برند کاوه تنوع در توليد انواع محصولات براي اصناف گوناگون مي باشد. به جرأت مي توان گفت کمتر کسي است که با مراجعه به کاتالوگ محصولات اين شرکت و يا بعد استفاده از مشورت کارشناسان فروش نتواند محصول مورد نياز خود را خريداري کند.
گروه صنعتي کاوه داراي بيش از 120 نوع محصول است که متخصصين متعهد اين شرکت دائماً در تلاش مي باشند که با بهره گيري از تکنيک هاي روز دنيا مدلها و نسلهاي جديدتري از صندوق هاي سنگين وسبک را با مکانيزم هاي منحصر به فرد و متناسب با نيازها و سلايق مختلف مشتريان خود توليد نمايد.  انواع گاوصندوق هاي اداري ، هتلي، بانکي ، خانگي و حتي طراحي صندوق هايي براي اماکن امنيتي به عنوان جااسلحه و
همچنين توليد انواع دربهاي امنيتي ، مانند درب فرار ، دربهاي خزانه و دربهاي ضد سرقت و همچنين توليد انواع وسايل و ادوات ايمن اداري، صندوق هاي امانات بانکي و صندوق هاي امانات مخصوص سالن هاي ورزشي و …. و بسياري از محصولات ديگر از جمله محصولات گروه صنعتي کاوه مي باشند.
4-طراحي و رنگ هاي خاص گاوصندوق هاي کاوه به گونه اي است که مي توان از آنها در دکوراسيون دفاتر ادراي و يا فروشگاهي و حتي برخي منازل به راحتي استفاده کرد.اين گاوصندوق ها که با سفارش مشتري در رنگهاي زيبا و چشمگير و با توجه به سلايق مشتريان به بازار عرضه مي شوند داراي رنگ الکترواستاتيک و ضدخش مي باشند.
5- تجربه و سابقه طولاني اين شرکت باعث شده که همواره مديران اين شرکت و به خصوص مديران بخش فني آن در پي آگاهي از بروزترين تکنولوژي هاي به کار برده شده در  گاوصندوق هاي دنيا باشند و به دنبال پياده کردن  اين تکنيک ها بر روي گاوصندوق هاي طراحي شده اين شرکت باشند. نتيجه اين امر طراحي و ساخت گاوصندوقهاي نسل جديد کاوه با ايمني بالا و مکانيزم ضد سرقت فوق العاده مي باشد.
6- همگي محصولات کاوه داراي شناسنامه و کارت بيمه معتبر هلدينگ کاوه و ضمانتنامه کاوه مي باشند.
7-تمامي محصولات توليدي گروه صنعتي کاوه داراي سيستم بارکد  مي باشند که اين سيستم دسترسي به شناسنامه کامل هر نوع محصول را براي ارائه خدمات  پس از فروش بسيار آسانتر و راحتتر مي نمايد.
8-در حال حاضر اين شرکت در حال مبادله قراردادهاي ليسانس بين بخش طراحي و مهندسي شرکت هاي بزرگ و معتبر دنيا جهت بالا بردن و ارتقا ايمني  و استحکام محصولات و استفاده از تکنولوژي هاي برتر دنياست.
9- استفاده از فناوري هاي به روز دنيا و توليد گاوصندوق هاي مدرن مانند گاوصندوق آسانسوري با استفاده از فناوري جک پيچ بجاي استفاده از سيستم هاي غير ايمن معمول
10- آموزش رمز گاوصندوق هاي خريداري شده از هر مدل رمز يا گاوصندوق به صورت رايگان
11- خدمات پس از فروش و سامانه خدمات پس از فروش الکترونيک با هدف ارايه خدمات از طريق ارتباط الکترونيکي با مشتريان به وسيله بارکد درج شده در شناسنامه محصول
12- و اما از مزاياي فني  محصولات گروه صنعتي کاوه که نه تنها باعث محبوببت اين برند شده بلکه اعتباربخشي و بالا بردن استاندارد اين محصولات شده است مي توان به موارد زير اشاره کرد(قابل ذکر است موارد زير جزئي از هزار است)
*  ساخت  قفل هاي مکانيکي ، انگشتي و ديچيتالي (آمريکا و تايوان) براي محصولات مطابق با تکنولوژي هاي روز دنيا و طراحل و توليد قفل ها و کليدهاي کاوه با طراحي منحصر فرد و تکنولوژي خاص کاوه با آلياژهاي مخصوص و زبانه هاي فولادي با قطر بالا براي تمامي محصولات
* استفاده از بتون مسلح (بتون استفاده شده در پاي دکلهاي فشار قوي برق )و استفاده از سيليس براي استحکام و ضد برش کردن ديواره هاي محصولات
* استفاده از پشم سنگ با دانسيته بالا و بصورت تخته اي در بين جداره داخلي و بيروني گاوصندوق يه عنوان عايق حرارت
* قابليت تحمل دماي بالاي محصولات (از 800- تا 1100 درجه سانتيگراد ) از يک ساعت تا چندين ساعت
* استفاده از ورق يکپارچه  و ضخيم در بدنه گاوصندوق جهت استحکام بيشتر بدنه و ضد برش و ضد ضربه کردن بدنه
* تجهيز گاوصندوق ها به مکانيزم ضد سرقت در صندوق ضد سرقت
* استفاده از بتن مسلح فرموله با آرماتور
* استفاده از لولاهاي محکم  با ايمني بالا و آلياژهاي ضد ضربه
* وزن متفاوت و واقعي گفته شده نسبت به ساير محصولات مشابه در بازار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *