بلاگ

ایمن و آسوده خاطر با محصولات کاوه

ایمن و آسوده خاطر با محصولات کاوه

تنوع در سبد محصولات تولیدی و ارائه انواع صندوقهای نسوز سبک و سنگین و ضدسرقت،  تولید انواع دربهای خزانه بانکی، دربهای ضدسرقت آپارتمانی مطابق با تکنولوژی روز دنیا، تولید دربهای فرار جهت مراکز حساس امنیتی و پتروشیمی ها و انواع درب های ضدسرقت، مقاوم حریق، ضد انفجار، سرور و … و همچنین تولید و ساخت انواع تجهیزات اداری ایمن مانند فایل های کشویی نسوز، کمدهای بایگانی نسوز ، صندوق های امانات مخصوص بانکها و سالن ها در اندازه های مختلف و ابعاد متناسب با نیاز مشتریان از ویژگی های بارز تولیدات این شرکت می باشد.

این شرکت با توسعه بخش تحقیق و R&D خود و با بهره مندی از توان فکری متخصصان با تجربه و توانمند این مرز و بوم موفق به نوآوری در تولید محصولات ایمن فروشگاهی گردیده که می توان به تولید صندوق های آسانسوری مخصوص جواهرفروشی ها و مغازه های طلافروشی اشاره کرد. این محصول که با بهترین کیفیت نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ارائه می گردد دارای شماره ثبت و اختراع در اداره ثبت اختراعات و اداره ثبت علائم تجاری می باشد.

با کمال افتخار می گوییم که این شرکت به عنوان یکی از شرکتهای دانش بنیان شناخته شده است.


گروه صنعتی کاوه در همه شهرهای ایران دارای نمایندگی های متعدد می باشد. نمایندگی های صندوق نسوز کاوه علاوه بر فروش صندوق های نسوز و ادوات بایگانی و اداری کاوه وظیفه ارائه خدمات پشتیبانی از جمله آموزش رمز و بازگشایی قفل و درب گاوصندوق و حمل و جابجایی گاوصندوق کاوه را به عهده دارند.

نمایندگی گاوصندوق نسوز کاوه در اصفهان این افتخار را دارد که در طی چندین سال فعالیت خود در اصفهان ارائه دهنده جدیدترین و به روزترین صندوق های نسوز و ضدسرقت ایمن. مطابق با تکنولوژی روز دنیا در ابعاد و اندازه های متنوع، سنگین و سبک، و قابل ارائه با انواع قفلها مطابق با نیاز مشتریان همراه با گارانتی و بیمه نامه پنجساله محصولات .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *