بلاگ

پیشینه گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه مدل KR920

گروه صنعتی تولیدی صندوق نسوز کاوه اولین تولید کننده گاوصندوق دارای گواهینامه استاندارد ایران و گواهینامه استاندارد بین المللی CE اروپا در کشور ایران می باشد. این هلدینگ فعالیت تولیدی خود را ابتدا در زمینه ساخت ادوات ایمنی اداری شروع نموده و تا امروز به عنوان سازنده صندوق های نسوز ایمن و همچنین تجهیزات اداری ایمن در ایران و خاورمیانه به کار خود ادامه داده است.

با به وجود آمدن قانون ثبت شرکت ها در سال 1311 در ایران (هشتاد و پنج سال پیش) گروه صنعتی کاوه نیز با شماره ثبت 8170  در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

نشان تجاری کاوه (برند) این شرکت به شماره 112317 نیز ابتدا در اداره ثبت مالکیت صنعتی ثبت و سپس با اقدامات اصلاحی انجام شده در سال 1376 بعنوان شرکت سهامی عام وارد سازمان بورس و اوراق بهادار تهران شد.

لازم به ذکر است که نشان و نام تجاری شرکت در کشور سوئیس ثبت جهانی گردیده است.

با ارتقای این هلدینگ صنعتی و شناخته شدن این شرکت در ایران و کشورهای همسایه و همچنین پاسخ به تقاضا و اعتماد مشتریان، مدیران شرکت تصمیم به توسعه کارخانه و راه اندازی خط تولید گاوصندوق های خانگی در اصفهان نموده که می توان گفت این کارخانه با بهره گیری از مهندسین خبره و توانمند و استفاده از تکنولوژی های به روز و تلاش نیروهای متخصص امروزه سهم عمده ای در عرضه محصولات این گروه تولیدی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و دریافت استانداردها و استفاده از توانمندیهای نیروهای بومی این گروه اکنون موفق به افتتاح دو کارخانه درب های ضدسرقت کاوه و همچنین کارخانه تولید قفل کاوه شده است تولیدات این کارخانه دستاوردی مهم متناسب با به روزترین تکنولوژی های امنیتی دنیا در زمینه قفل سازی است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *