بلاگ

گاوصندوق ضد زلزله

گاوصندوق ضد زلزله

یکی از پارامترهای مهم برای انتخاب گاوصندوق، ضد زلزله بودن آن است. گاوصندوق ضد زلزله در مناطقی که بر روی گسل فعال هستند و زلزله خیز می باشند، بسیار پرفروش می باشد. سالم ماندن گاوصندوق، مدارک و جواهرات ارزشمند داخل آن بعد از زلزله بسیار مهم است. در این مقاله از صنعت کاوه به طور کامل گاو صندوق ضد زلزله را بررسی می کنیم.

گاوصندوق ضد زلزله چیست؟

گاوصندوق ضد زلزله به گاوصندوقی که گفته می شود که مقاومت بسیار بالایی داشته و در صورت زلزله و ریزش آجر، سقف خانه و موارد دیگر آسیب نبیند. ضد زلزله بودن گاوصندوق را با استفاده از استانداردهای آن می توان تشخیص داد.

کاربرد گاوصندوق ضد زلزله

گاو صندوق ضد زلزله برای نگهداری اسناد، مدارک و اشیاء با ارزش در مناطق زلزله خیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به دلیل مقاومت بالایی که این مدل گاوصندوق دارد، در مناطقی که زلزله اتفاق نمی افتد استفاده می شود، زیرا سارقان نمی توانند با برش دادن بدنه آن به مدارک و اسناد داخل آن دسترسی داشته باشند و به نسبت گاوصندوق های معمولی امنیت بالاتری دارد. از این مدل گاوصندوق به عنوان گاوصندوق خانگی، اداری و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.

ویژگی های گاوصندوق ضد زلزله

گاوصندوق ضد زلزله دارای ویژگی های زیر است:

• بدنه مقاوم: جنس گاو صندوق ضد زلزله از فولاد مقاوم می باشد و با ضربه و وسایل مختلف به راحتی برش نمی خورد.
• دوجداره: این مدل گاوصندوق دوجداره می باشد و بین دو لایه آن برای مقاومت بیشتر، بتن مسلح استفاده می شود.
• ضدآب و نسوز: در هنگام زلزله احتمال آب گرفتگی و آتش سوزی وجود دارد، به همین دلیل این مدل گاوصندوق نسوز و ضدآب می باشد.
• ضد سرقت بودن: بعد از زلزله احتمال دستبرد سارقان زیاد می شود، به همین دلیل ایمنی گاوصندوق بسیار مهم است.

 

گاو صندوق ضد زلزله

قیمت گاوصندوق ضد زلزله

قیمت گاوصندوق ضد زلزله به پارامترهای مختلفی از جمله سایز، نوع سیستم امنیتی و برند تولید کننده بستگی دارد. سایز و امنیت گاوصندوق بر اساس بودجه و کاربرد مورد نظر شما انتخاب می شود، ولی همان طور که گفتیم گاوصندوق ضد زلزله باید امنیت بالایی داشته باشد. از دیگر عواملی که بر روی قیمت گاوصندوق موثر است، نوسانات بازار می باشد، به همین علت قیمت این محصول ثابت نیست و تغییر می کند. برای اطلاع از لیست قیمت گاوصندوق ضد زلزله می توانید با شماره های موجود در وبسایت صنعت کاوه تماس بگیرید.

خرید گاوصندوق ضد زلزله

برای خرید گاوصندوق ضد زلزله مهم ترین نکته اطمینان از ضد زلزله بودن آن است، به این منظور باید استانداردهای گاوصندوق را بررسی کنید. توصیه می شود برای اطمینان بیشتر از برندهای معتبر گاوصندوق مورد نظر را خریداری کنید. گاوصندوق کاوه از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشد، که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *