بلاگ

گاوصندوق ضد آب

گاوصندوق ضد آب

یکی از گاوصندوق های پرطرفدار در بازار، گاوصندوق ضد آب یا همان واتر پروف است. این مدل گاوصندوق کاربردهای بسیار زیادی دارد و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله به طور کامل به بررسی گاو صندوق ضد آب، ویژگی ها، کاربرد ها و قیمت آن می پردازیم.

گاوصندوق ضد آب چیست؟

به گاوصندوقی که در برابر نفوذ آب مقاوم باشد، گاوصندوق ضد آب گفته می شود. این مدل گاوصندوق به صورتی طراحی شده که در صورت فشار آب، منبسط می شود، به همین دلیل آب به داخل آن نفوذ نمی کند. علاوه بر بدنه گاوصندوق، سیستم قفل آن نیز ضد آب است و در صورت وجود آب، دچار اتصالی نمی شود و همچنین آب از طریق آن به داخل گاوصندوق نفوذ نمی کند.

ویژگی های گاوصندوق ضد آب؟

گاو صندوق ضد آب انواع مختلفی دارد و در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شود، همچنین نوع سیستم امنیتی متفاوتی بر روی آن ها نصب می شود، بنابراین با توجه به مدل ویژگی های آن ها متفاوت است، ولی در کل مهم ترین ویژگی این نوع گاوصندوق مقاومت بالا در برابر نفوذ آب است. به طور معمول مدت زمان ماندگاری در عمق مشخصی از آب بر روی گاوصندوق درج شده است و به این صورت می توان میزان مقاومت گاوصندوق را تشخیص داد.

آیا گاوصندوق ضد آب همان نسوز است؟

گاوصندوق ضد آب با گاوصندوق نسوز فرق دارند. در ساخت گاوصندوق های نسوز جنس بدنه اهمیت بسیار زیادی دارد و از آلیاژ فولاد و تنگستن می باشد، زیرا تنگستن نقطه ذوب بسیار بالایی دارد. در حالی که در گاوصندوق های ضد آب مهم تر از جنس بدنه، مهر و موم شدن کامل گاوصندوق است، بنابراین گاوصندوق های ضد آب الزاما نسوز نیستند.

 

گاوصندوق واتر پروف

کاربرد گاو صندوق ضد آب

گاوصندوق ضد آب کاربردهای بسیار زیادی دارد و به عنوان گاوصندوق خانگی، اداری، سازمانی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. بیشترین کاربرد این گاوصندوق در مناطقی است که بارندگی و احتمال سیل بیشتر می باشد، ولی در دیگر مناطق نیز توصیه می شود از گاوصندوق واتر پروف استفاده شود، زیرا در صورت نشتی لوله های آب احتمال آسیب دیدن مدارک و اسناد داخل گاوصندوق وجود دارد.

خرید گاوصندوق ضد آب

برای خرید گاوصندوق ضد آب باید نکاتی را در نظر داشته باشید، تا از ضد آب بودن آن مطمئن شوید. اولین نکته توجه به استاندارد گاوصندوق است. گاوصندوق های ضد آب دارای استاندارد ETL آمریکا هستند. مورد بعدی خرید از فروشگاه های معتبر است. با خرید از فروشگاه های معتبر می توانید نسبت به کیفیت و ضد آب بودن گاوصندوق اطمینان بیشتری داشته باشید.

قیمت گاوصندوق ضد آب

گاوصندوق واتر پروف در انواع مختلفی از نظر ابعاد و نوع سیستم امنیتی ساخته و تولید می شود، همچنین برندهای مختلفی از این محصول در بازار موجود است و قیمت های مختلفی دارند. برای اطلاع از قیمت گاوصندوق ضد آب می توانید با شماره های موجود در وبسایت صنعت کاوه تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی زمینه های خرید محصول شما را راهنمایی می کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *