بلاگ

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتالی

یکی از مشکلاتی که به هنگام استفاده از گاوصندوق برای افراد ممکن است، اتفاق بیفتد فراموش کردن رمز عبور آن است. برخی از گاوصندوق ها به این منظور دارای یک کلید مکانیکی نیز می باشند، که با استفاده از آن می توان درب گاوصندوق را باز کرد، ولی اگر گاوصندوق این کلید را نداشته باشد، یا آن را گم کرده باشید، چکار باید کرد؟ بهترین راه در این مواقع کمک گرفتن از افراد متخصص است، زیرا در صورت آسیب دیدن گاوصندوق دیگر امکان استفاده از آن نمی باشد و هزینه تعمیر یا تعویض آن زیاد است. ولی در صورتی که تمایل دارید خودتان این کار را انجام دهید، در این مقاله روش های باز کردن گاوصندوق دیجیتالی را بررسی می کنیم.

آموزش باز کردن رمز دیجیتالی گاوصندوق

برای باز کردن رمز دیجیتالی گاوصندوق روش های مختلفی وجود دارد، که در این قسمت به آن ها می پردازیم. در صورتی که رمز گاوصندوق دیجیتالی خود را فراموش کرده اید می توانید از روش های مختلفی از جمله درآوردن قفل، بریدن درب گاوصندوق و بسیاری از روش های دیگر استفاده کنید، استفاده از این روش ها به دلیل آسیب زدن به گاوصندوق توصیه نمی شود. باز کردن رمز دیجیتال گاوصندوق به مدل و شرکت سازنده آن نیز بستگی دارد. در صورتی که با انواع قفل گاوصندوق به خوبی آشنایی داشته باشید، می توانید از کد مستر استفاده کنید و یا قفل را ریست کرده و به تنظیمات کارخانه برگردانید. این تنظیمات برای قفل های مختلف متفاوت می باشد، بنابراین آشنایی با انواع قفل دیجیتال در این مورد لازم است.

باز کردن رمز دیجیتالی گاوصندوق

باز کردن رمز دیجیتال در صورت تمام شدن باتری

در صورتی که باتری قفل دیجیتال تمام شد، می توانید با استفاده از روش های زیر قفل گاوصندوق را باز کنید. این مورد نیز به نوع قفل بستگی دارد و برای تمامی قفل های دیجیتال یکسان نیست. در ادامه بر اساس قرار گیری محل باتری نحوه باز شدن آن را توضیح می دهیم:

• قرار داشتن باتری گاوصندوق در داخل پنل و پشت صفحه کلید: درپوش باتری را با استفاده از گیره بردارید و سپس به دنبال جعبه باتری بگردید. برای تعویض باتری سه روش مختلف وجود دارد. به این منظور باید محفظه باتری را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید یا پانل را به سمت بالا و بیرون بکشید. آخرین روش باز کردن محفظه است، ولی باید مراقب آسیب نرسیدن مکانیزم قفل باشید.

• قرار داشتن باتری در داخل گاوصندوق و وجود سوکت منبع خارجی: در این مدل گاوصندوق یک منبع تغذیه اضطراری وجود دارد، این منبع انرژی لازم برای باز کردن درب در شرایط اضطراری را ذخیره می کند. در برخی از مدل ها نیز یک سوکت به باتری پشتیبان خارجی وصل شده است، که با استفاده از آن می توان درب گاوصندوق را باز کرد.

بهترین راه برای باز کردن درب گاوصندوق دیجیتالی در تمامی موارد، کمک گرفتن از متخصصان است. به این صورت قفل گاوصندوق در ایمن ترین حالت ممکن، بدون آسیب دیدن گاوصندوق و در کمترین زمان باز می شود. به این منظور می توانید از طریق شماره های موجود در وبسایت صنعت کاوه با مشاوران و متخصصان تیم ما در ارتباط باشید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *