بلاگ

مراحل تولید گاوصندوق

مراحل تولید گاوصندوق

گاوصندوق باید امنیت و مقاومت بالایی در برابر رطوب و حرارت داشته باشید، بنابراین مراحل تولید آن اهمیت بسیار زیادی دارد. تولید گاوصندوق باید طبق یک الگوریتم مشخص باشد و به صورتی ساخته شود، که هیچ راه نفوذی نداشته باشد. در این مقاله از صنعت کاوه روش ساخت گاوصندوق را بررسی می کنیم.

مواد تشکیل دهنده گاوصندوق

گاوصندوق ها بر حسب کاربرد از مواد مختلفی ساخته می شوند. برای مثال گاوصندوق های معمولی از ورق فولاد به همراه کربن و آهن ساخته می شوند، کربن و آهن برای افزایش مقاومت اضافه می شود، در حالی که برای ساخت گاوصندوق های ضد زنگ به فولاد ضد زنگ نیاز است و اگر بخواهند گاوصندوق نسوز نیز باشد، لازم است که بین دو دیواره آن مواد عایق قرار دهند. نوع دیگری از گاوصندوق ها نیز از فولاد منگنز ساخته می شوند، این نوع گاوصندوق فوق ایمنی است و برای نگهداری اسناد و مدارک بسیار مهم مالی و دولتی استفاده می شود.

5 مرحله مهم ساخت گاوصندوق

در این قسمت 5 مرحله مهم ساخت گاوصندوق را بررسی می کنیم:

1. ساخت بدنه گاوصندوق: اولین مرحله ساخت گاوصندوق، برش ورقه های فولاد در اندازه های دقیق و ساخت دیواره بیرونی و داخلی گاوصندوق است.
2. بتن ریزی بین جداره های گاوصندوق: بین دیواره های گاوصندوق بتن قرار داده می شود و برای خشک شدن آن را در دما مناسب قرار می دهند.
3. نصب قطعات به یکدیگر: نصب قطعات مختلف گاوصندوق به هم با استفاده از لولا مناسب و مقاوم اهمیت بسیار زیادی دارد.
4. مهر و موم کردن گاوصندوق: شکاف بین درب و بدنه گاوصندوق با استفاده از مواد منبسط شونده پر می شوند، به این صورت گاوصندوق هیچ راه نفوذی ندارد و کاملا ایمن است.
5. نصب قفل: نصب قفل بر روی گاوصندوق در مرحله آخر انجام می شود. معمولا قفل توسط شرکت های دیگر تولید می شود، زیرا برای این کار به یک تیم متخصص نیاز است.

 

ساخت گاوصندوق

ساخت گاوصندوق برقی

گاوصندوق برقی همان گاوصندوق دیجیتالی است. روش تولید این نوع گاوصندوق همانند دیگر گاوصندوق ها می باشد و تنها قفل آن ها فرق دارد. سیستم امنیتی گاوصندوق برقی به نسبت گاوصندوق های مکانیکی بهتر می باشد.

ساخت گاوصندوق خانگی

روش ساخت گاوصندوق خانگی تفاوت چندانی با تولید دیگر مدل های گاوصندوق ندارد. این نوع گاوصندوق در انواع مکانیکی، دیجیتالی و هوشمند ساخته می شود. جنس بدنه گاوصندوق خانگی معمولا از ورق های فولادی می باشد و در مدل یک یا دو جداره تولید می شوند.

بهترین شرکت ساخت گاوصندوق در ایران

در ایران شرکت های مختلفی در زمینه تولید گاوصندوق فعالیت می کنند. بهترین شرکت ساخت گاوصندوق در ایران کاوه است. این شرکت حدود یک قرن تجربه در زمینه تولید گاوصندوق دارد و انواع گاوصندوق نسوز با بهترین کیفیت را تولید می کند. گاوصندوق کاوه در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ از جمله بانک ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید محصولات این شرکت را به همراه مشخصات کامل و قیمت در وبسایت صنعت کاوه مشاهده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *